WEKO3
アイテム
THE JAPANESE LANGUAGE STUDENT
https://gakusen.repo.nii.ac.jp/records/255
https://gakusen.repo.nii.ac.jp/records/255ab0f8b3d-9748-40b8-b372-4502942c8af3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1994-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | THE JAPANESE LANGUAGE STUDENT | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Attribute | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Communicative Competency | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Core-mind | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Cultural Imperative | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Dual System | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Equality of Peers | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Foreign Language | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Frame | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Language Acquisition | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Learning | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Paper enlish | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Pronunciation Syndrome | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Second Language | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Shell-mind | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
記事種別(日) | ||||||
値 | 経営学論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | Research Article on Business and Administration | |||||
論文名よみ | ||||||
その他のタイトル | THE JAPANESE LANGUAGE STUDENT | |||||
著者名(日) |
アラニヤ, R.J.
× アラニヤ, R.J. |
|||||
著者名(英) |
Alagna, Robert John
× Alagna, Robert John |
|||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | This paper is a study of the Japanese language student. It will examine Japanese student classroom behavior, student psychology, the foreign teacher's Japanese enlish conversation classroom environment, and cultural and educational imperatives and constraints of the contemporary Japanese enlish as a Foreign/Second Language Education Classroom. Further, it will discuss the impact these conditions have on the Foreign enlish teacher, teaching materials, and pedagogy in Japan. This paper concludes with concrete proposals for foreign enlish teachers teaching in the Japanese language classroom. | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10026700 | |||||
書誌情報 |
経営研究 en : The Gakusen management review 巻 7, 号 2, p. 523-551, 発行日 1994-03 |